GRAFISCHE VORMGEVING
Goede communicatie omvat meer dan alleen een mooi ‘plaatje’. Een goede balans tussen tekst, beeld en de manier van presenteren van de content is uitermate belangrijk. Juist in een tijd waarin we steeds sneller leven moet de boodschap in één keer binnenkomen.
IK HEB GEWERKT VOOR:
FUSER - ARMANI - BRITSH AMERICAN TOBACCO - COLGATE PALMOLIVE - CORPORATE EXPRESS - DE SCHOOR - DIRECT BERTH -
DISNEY HOME ENTERTAINMENT - EUROCROSS - FLEVO ZAKENFESTIVAL - FLEVOZINE - FORTIS - ALMERE CITY MARKETING - VVV ALMERE - GEMEENTE ALMERE - GLAXO SMITH KLINE - HELENA RUBINSTEIN - HET HALMHUIS - INTERSAFE - L’OREAL PROFESSIONAL - LACTACYD - LANCÔME - LANVIN - LAYS - PEARLPAINT GROUP - PIONEER - PROVINCIE FLEVOLAND - RALPH LAUREN - SCHWARZKOPF PROFESSIONAL - SIM INDUSTRIES - TECHNODIAMANT - UNILEVER - BERCOLE - VAN WIJNEN - LELYSTAD AIRPORT - VIGGO - STRUIK FINANCIAL CONSULTANTS -
BJH SAFETY SERVICES - LA TAURINA - JAMES AUTOSERVICE TIGGELMAN - VOC FACILITY GROUP - PATRICK FOKKER COACHING & ADVIES
FOTOGRAFIE
Ik heb 35 jaar ervaring in reclame- en modefotografie. Het vak nog 'echt' geleerd. Met behulp van de modernste technieken maak ik foto's van topkwaliteit. Een packshot of productfoto kan zo heel snel gemaakt worden zonder dat een externe partij ingeschakeld hoeft te worden.
Zoomdog is een veelzijdig bureau voor grafische vormgeving illustratie en fotografie.
Ik ben Ed van der Linden, vormgever, illustrator en fotograaf achter Zoomdog en gespecialiseerd in het vormgeven van drukwerk, verpakkingen, boeken, websites, beursstands en POS-materiaal, voornamelijk voor marketing- en communicatiedoeleinden.
Ik werk heel persoonlijk. Per project kijk ik in samenwerking met de opdrachtgever naar wat de meest efficiënte manier van werken is en welke communicatiemiddelen het best ingezet kunnen worden. Doordat veel in eigen huis geproduceerd wordt, kan er flink kostenbesparend gewerkt worden.
Mijn kracht ligt er in echt out of the box te denken. We leven nu eenmaal in een tijd waarin de geldstroom niet meer zo krachtig is. Door onconventioneel te werken kan ik vaak toch op een professionele manier voor elkaar krijgen wat op de ‘normale’ manier te duur zou worden. Ik ben vóór een no-nonsense-aanpak om zo helder mogelijk te communiceren.
Neem snel contact met me op om te bespreken wat ik voor uw bedrijf kan betekenen.
ILLUSTRATIE
Naast sterke tekstuele content wordt visuele communicatie steeds belangrijker. Beelden worden sneller opgenomen, en sneller begrepen dan tekst. Steeds vaker zetten bedrijven visuele communicatie in om het doel te bereiken. Een beeld zegt niet voor niets meer dan duizend woorden.
Grafische vormgeving
ILLUSTRATIE
FOTOGRAFIE